Callcenter
Gespecialiseerd in klantcontact
Heeft u een prima salesafdeling maar is ‘outbound calling’ of koude acquisitie voor uw team nog steeds een uitdaging?
Bent u op zoek naar een wat kleiner en strategisch callcenter dat al uw klantenservice activiteiten permanent of tijdelijk kan overnemen?
Wilt u voor uw merk of bedrijf in een korte tijd veel filialen of adressen bellen en motiveren om een product te plaatsen of afspraak te maken voor uw accountmanager?
Heeft u belangrijke een (e-)mail campagne verstuurd en wilt u dat deze wordt na-gebeld door onze ‘outbound B2B’ specialisten?
<FOTO>
New Media Online is gespecialiseerd in direct klantcontact aan de telefoon maar ook via de mail of chat. Op maat verzorgd en in de juiste ‘tone of voice’ namens uw bedrijf.
Verschillende A-merken en diverse bedrijven (groot, klein, mkb) in Nederland.
Vraag naar de mogelijkheden en wij vertellen u graag, transparant en eerlijk, ons succes story’s.
Stappenplan: Call center
- Inventarisatie en intake..Wat zijn uw wensen en wat kunnen wij voor u betekenen.
- Script maken en bestanden laden
- Start outbound bellen
- Dagelijkse rapportage en voortgang
- Uitleveren data
- En: Actie!
Neem vrijblijvend contact op
Neem vrijblijvend contact met ons op en wij doen u een aanbod op maat.